środa, 27 czerwca 2012

NOTD

Ostatnio nic nie pisałam, bo nie miałam za bardzo czasu, do tego wszystkiego dochodzą oczekiwania na wyniki matur... Mam pewne obawy :P

Wczoraj wieczorem nudziło mi się, więc sięgnęłam po kilka lakierów i stworzyłam takie coś ;) niezbyt skomplikowane, ale kilku koleżankom sie podobały :) P.S. nie zwracajcie uwagi na moje jeszcze dość krótkie paznokcie, ostatnio się połamały i powoli jakoś odrastają... Są one bardzo cienkie, miękkie przez co lakiery bardzo szybko mi odpryskują... :( mam w planach kupić odżywkę diamentową z Eveline, może ona coś pomoże :) jeśli macie jakieś godne polecenia inne odżywki, aby płytka zrobiła się twardsza, to dajcie mi znać, będę wdzięczna :*


6 komentarzy:

  1. żeby mnie takie równe kreski wychodziły to byłoby dobrze :D ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. heheh ja nawet takiego wzorka nie potrafie- do lakierów mam dwie lewe ręce ;/
    Obserwuję i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. gdyby tylko miała więcej cierpliwości.. :)

    Pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam polecam na wzmocnienie suplement diety Ha-Pantoten - mi bardzo pomaga. :)
    Świetny wzór, przypomina mi mój papier do pakowania prezentów dla chłopaka ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...