niedziela, 24 czerwca 2012

Nowe 'przybłędy' :P

Jak obiecałam tak robię :) dzisiaj pokażę dwie przesyłki, które w ostatnim czasie do mnie trafiły :) jestem z nich bardzo zadowolona i każda miała już swoją premierę pod postacią założenia jej gdzieś :P

Pierwsza z nich zawierała dwie bransoletki zakupione u Ivy Republic poprzez stronę na facebooku link. Sama mogłam wybrać kolor sznureczka oraz zawieszkę, których wybór jest bardzo duży :) koszt bransoletek waha się w granicach 10-15zł, a czasem można trafić na jakieś przecenione :) te, które ja mam można regulować jeśli chodzi o szerokość, więc na każdą dłoń będą dobre :) są różne ich rodzaje, nie tylko takie na sznureczku, zachęcam wszystkich do kupienia, bo sama ze swoich jestem bardzo zadowolona :P Ja zdecydowałam się na takie: 
pudrowo-różowa z pozłacanym napisem LOVE
niebieska z wieżą Eiffle'a :)
 
Jakby ktoś chciał to Ivy Republic mają też swojego blogspota pod tym adresem blogspot

Druga moja paczuszka zawierała podkoszulek. Ale nie taki zwykły podkoszulek :P kiedyś przez przypadek trafiłam na fb stronę dziewczyny, która ręcznie maluje wzory na bluzeczkach (czasem sprzedaje też jakieś spodnie, sukienki, dodatki, różnie:P) :) regularna cena koszulki to 55zł + 7zł za przesyłkę. Mi się udało, bo akurat na dzień dziecka była przecena, że koszulka kosztowała 40zł + 7zł za przesyłkę, więc się skusiłam :) można wybrać sobie rozmiar, krój bluzki oraz oczywiście napis/rysunek, jest u niej na fb duży wybór, tutaj macie do niej linka. Dziewczyna świetna, kontakt bardzo szybki, bluzeczkę też szybko dostałam. Koszulka już jest po praniu, prasowaniu, nic jej się nie stało :) ufff rozpisałam się :P teraz czas na zdjęcia ;)
Tutaj na mnie :)
A tutaj na wieszaczku ;)
Dość szeroka, tutaj rozmiar L
ale ja właśnie taką chciałam :)
Z góry chcę powiedzieć, że nie mam żadnych korzyści z umieszczenia i zareklamowania tych kont, robię to jedynie dlatego, że może komuś się spodoba i będzie chciał kupić dla siebie lub jako prezent dla kogoś :) Ja bardzo ostrożnie podchodzę do kupowania tak przez internet dlatego chcę też przekazywać dalej, że te osoby są w porządku i bezpiecznie można robić z nimi 'interesy' hehe :P pozdrawiam wszystkich :*

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...