sobota, 23 czerwca 2012

Nowe DIY

Post miał być już pokazany wczoraj, ale jakoś czasu mi zabrakło do tego wszystkiego, przepraszam z góry :* Ostatnio znalazłam gdzieś w zakamarkach mojej biżuteryjnej kolekcji stare serduszko na łańcuszku + kolczyki kupione w housie, kiedyś nosiłam je częściej ale jakoś ostatnio rzadko noszę łańcuszki, częściej jakiś zegarek czy bransoletki :) no ale zegarek w każdym bądź razie był już troszkę znoszony, ahh ta magia przetarć posrebrzanych rzeczy :P coś trzeba było z tym zrobić :)


A to co wyszło po użyciu kilku lakierów i gąbeczki:

Zachciało mi się spróbować wszystkim już dobrze znanego motywu Galaxy :) nie wyszło do końca tak jak chciałam, pewnie wyszło trochę inaczej niż wszystkim na ogół, bo nie jest to jednolita, płaska powierzchnia tylko takie dziwne coś hehe :P
Lakiery jakich użyłam:
*Essence nail art stampy polish 002 stamp me! black
*Wibo nr.355
*Essence 55 let's get lost
*Essence 53 you belong to me
*Essence 04 space queen
*Essence nail art special effect! topper, multi sparkles
*Yves Rocher lakier do frencha
Sypnęłam jeszcze trochę złotego brokatu :)

Chyba troszkę przedobrzyłam no ale zawsze mogę to zmyć i zmienić albo zostawić i cieszyć się tym, co zrobiłam, w końcu aż tak źle chyba nie wyszło :P

Biorę udział w rozdaniu do wygrania kilka fajnych rzeczy :) powodzenia wszystkim! :)

P.S. W ostatnim czasie przyszły do mnie 2 paczuszki z 3 rzeczami. Postaram się jutro powklejać zdjęcia i pokazać, co takiego Kasiulka sobie pozamawiała hehe :P do jutra, buziaki :*

2 komentarze:

  1. Do diamencików dołączony jest klej, na które bardzo dobrze się trzymają i w porządku się zmywa :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...