czwartek, 21 czerwca 2012

OOTD + zgłoszenie do candy :)

Jak już wspominałam w ostatniej notce, w sobote miałam 18stkę koleżanki :) nie bardzo miałam pomysł na to co ubrać, ale ostatnie zdecydowałam się na szorty, oversize'ową bluzeczke, szpilki (oczywiście baleriny na przebranie hehe :P) i dwa dodatki a co by nie przesadzić z tym wszystkim :)

P.S. nie patrzcie na moje nogi hehe :P cóż,
wiem, że mam kawał uda i do tego krzywe
nogi... ale kiedy jest piękna pogoda to nie
mam zamiaru chować się pod ciężkimi,
długimi ciuchami, każdy ma wady a ja staram
się patrzyć na swoje zalety i już :D

























szorty - Orsay
bluzka - Orsay
buty - Deichman (nawet ostatnio jeszcze je widziałam :P)
łańcuszek - Cropp + DIY (pokazywałam w którejś mojej notce :)
zegarek - Yves Rocher jako dodatek do zakupów :P


 Biorę udział w candy na blogu Little Mirror on the Wall.

Do wygrania:
  • 22 sztuki kolorówki
  • 17 lakierów do paznokci
  • 13 sztuk kosmetyków dla ciała, kończyn, włosów
  • 10 płytek do stemplowania paznokci
  • 6 paczuszek z cyrkoniami do ozdabiania paznokci
  • 3 paletki Sleek (Sunset, Storm, Bad Girl)
  • rozcieńczalnik do lakierów Inglot
  • perfumy GLOW by JLo

15 komentarzy:

  1. mój ukochany sh jest na takieeeeej wiosce na Dolnym Śląsku, o której pewnie nigdy nie słyszałaś :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. zegarek mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegarek wpadł mi w oko, poza tym masz zgrabne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie, bardzo ładny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny zegarek :)
    zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie ja też się zakochałam w tym zegarku, nie będę oryginalna :D śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie świetny zegarek!

    dziewczyno nie wstydź się tych nóg!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję ślicznie ;)) Fajny ten zegarek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna stylizacja, a zegarek przyciąga uwagę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. minimalizm zawsze się sprawdza! :)
    super strój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja i zegarek :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...